log in

Specials

Specials

nVidia dixit: PC-ul este platforma de joc ultimativa!

nVidia dixit: PC-ul este platforma de joc ultimativa!

Războiul dintre PlayStation 4 și Xbox One se înăsprește în aceste zile, iar nVidia ține să le amintească jucătorilor că există o alternativă. Matt Wright, de la nVidia s-a adresat celor de la MCV în dorința sa de a-și apăra nevoile și neamul: el a amintit că cea mai puternică sculă de gaming nu este nici Xbox One, nici PS4, ci PC-ul, pe care constructorii îl fac tot mai atractiv pentru consumatori. Ce-i drept, asta se verifică și cu gama Steam Machines de la Valve, dar nu numai, căci și alți constructori au oferte asemănătoare, în special nVidia:

  • Scris de Ciprian Coroianu
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 3253

Download NVIDIA Faceworks Demo!

Nvidia a publicat un demo referitor la utilitarul său Faceworks, prezentat în cursul lunii martie. Demo-ul vă oferă posibilitatea să ajustaţi diferiţi parametri ca să vedeţi, în timp real, schimbările ce sunt operate pe faţa lui Ira. Aveţi la dispoziţie trei environments de lumină diferite şi puteţi ajusta redarea pielii feţei personajului ca să vedeţi efectele de lumină pe aceasta. Demo-ul are 309 MB şi poate fi descărcat direct de pe site-ul Nvidia, iar placa voastră video trebuie să suporte DirectX 11.

  • Scris de Ciprian Coroianu
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 3419

Activision Blizzard prezinta tehnologia next-gen in modelarea feţelor

Activision Blizzard nu s-a dus la plimbare la GDC, unde a şi-a scos la iveală artileria grea: tehnologia next-gen. Jorge Jimenez, directorul tehnic de la Activision a prezentat şi pe blogul său conţinut media referitor la acest subiect. Nu ai cum să nu fii impresionat de nivelul de detaliu la care a ajuns colosul american! Activision se felicită pentru aceste rezultate obţinute în urma a ani de muncă pe personaje fotorealiste şi îşi freacă deja mâinile imaginîndu-şi senzaţiile pe care le poţi avea în faţa acestui tool. Culmea este că Activision şi-a rulat demo-ul tehnologic pe un PC vechi de doi ani şi că ne promite o afişare de 180 imagini pe secundă cu placa video GeForce GTX680. Mă întreb când vom juca primul joc bazat pe tehnologia asta.

  • Scris de Ciprian Coroianu
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 3281

Peter Molyneux reinventeaza genul god game

La câteva săptămâni după ce a lansat Curiosity (jocul, nu robotul), Peter Molyneux, despre care bag mâna-n foc că fără ajutorul Google 99% dintre jucătorii recenţi habar nu au cine este, ne dezvăluie un nou proiect pe care îl dezvoltă în noul său studio, 22 Cans. Este vorba dspre Project Godus, joc prin care Peter vrea să reinventeze genul God Game, gen pe care el însuşi l-a creat prin Populous la finele anilor 80, şi reinventat prin PowerMonger sau Black & White. În scopul de a-şi finanţa proiectul Peter se adresează direct jucătorilor prin intermediul Kickstarter. Ambiţul său este să adune 450.000 lore sterline până pe 21 decembrie, aşa că, dacă doriţi să contribuiţi, accesaţi pagina dedicată şi veţi găsi acolo lista de cadouri promise susţinătorilor.

  • Scris de Ciprian Coroianu
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 3849

Hitman Absolution: toate gradele de dificultate

Apariţia lui Hitman Absolution pe PC şi console generază destule probleme în sânul comunităţii jocului. Puritanii se roagă ca jocul să-şi păstreze gameplay-ul, iar ceilalţi preferă un titlu orientat mai degrabă către acţiune... Dacă aruncăm o privire peste cele cinci moduri de dificultate publicate de Kotaku, descoperim că IO Interactive a făcut o diferenţiere interesantă. Să vedem dacă va fi suficient, însă.

  • Scris de Dr. Lamer
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 3275

Half-Life 3 va fi open world si va aparea dupa 2013?

Adică… Valve transformă Half-Life 3 dintr-un FPS pur-sânge într-un mix de FPS şi RPG, cu quest-uri şi NPC-uri plasat într-o lume deschisă?! LOL, asta ar fi egal cu „Mă, io l-am făcut, io-l omor, da?”.Cam aşa se pare că vor sta lucrurile potrivit unei „surse apropiate celor de la Valve” citate de arhicunoscutul pe plan intergalactic site de limbă franceză Journaldugamer. Garsonul care a scris articolul declară că bazele jocului au fost revăzute drastic, în urma unui proces de dezvoltare foarte haotic. Potrivit aceluiaşi garson, pentru o perioadă de timp, jocul a fost dezvoltat pe clasicele principii ale genului FPS, dar munca a fost apoi întreruptă, pentru ca Half-Life 3 să primească o structură hibridă ce ar conţine quest-uri şi elemente de aventură şi explorare. Aşadar, mult aşteptatul FPS ar fi devenit un joc open world, plin de quest-uri şi NPC-uri, într-o lume de joc vastă şi deschisă explorării, cu adăugarea de elemente de RPG. Încă o precizare făcută de francezi: este vorba despre Half-Life 3, nu despre Half-Life 2: Episode Three, pe care îl aşteptăm ca fraierii de vreo 4 ani şi care pare să fie lăsat baltă de Valve. Finis coronat opus, jocul nu va apărea decât după anul 2013… Na, cum comentaţi tărăşenia asta?

  • Scris de Ciprian Coroianu
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 3217

Log in or create an account