The Last of Us Modul Multiplayer

Mai sunt câteva zile până la apariţia jocului şi Naughty Dog s-a urnit, în sfârşit, şi ne prezintă în detaliu modul multiplayer, numit Factions. Acest mod de joc va fi împărţit în două: Supply Raid şi Survivors. Vom avea de ales între a îngroşa rândurile Hunters (ăia făr’delege) sau ale Fireflies, un grup din care face parte fratele lui Joel – ambele clanuri apar în jocul single.

Vom începe jocul cu un mic clan, pe care trebuie să-l păstrăm în viaţă şi să-l creştem. Pentru aceasta, vom avea nevoie de resurse, pe care le vom câştiga prin luptă contra facţiunii adverse. Scopul jocului este să menţinem clanul în viaţă timp de 12 săptămâni. Cantitatea de resurse depinde de calitatea noastră ca jucători, fiecărei lupte crâncene corespunzîndu-i o zi. Toate acţiunile pe care ducem într-o luptă sunt convertite în resurse la finele acesteia. Dacă clanul nostru supravieţuieşte preţ de 12 săptămâni, vom debloca noi obiecte cu care să ne personalizăm eroul în funcţie de mărimea clanului.

Partidele se dispută în 4 vs 4 şi vom avea parte de crafting, graţie căruia vom putea fabrica obiecte preţioase, şi de perks ce ne vor oferi avantaje (ţintire mai bună, stealth mai reuşit, etc.). În Supply Raid, intrăm de partea Hunters sau Fireflies şi trebuie să recoltăm maximum de resurse aflate în zonă ca să ne menţinem clanul în viaţă. Fiecare echipă dispune de 20 vieţi, acestea odată epuizate nu mai poţi avea respawn. Aşadar, fiecare deces utilizează principiul tickets a la Battlefield, iar scopul este de a goli contorul adversarului. Obiectele craftate sunt păstrate şi dacă mori.

Modul Survivors diferă total: fiecare moarte este permanentă şi obiectele sunt pierdute în caz de deces. Aici, scopul este de a fi cea mai bună echipă din şapte meciuri. Aşadar, prima echipă care obţine patru victorii câştigă jocul. Nu mai e mult şi vom vedea pe viu cum stau lucrurile, The Last of Us urmînd să apară pe 14 iunie, exclusiv pe PlayStation 3.

P.S.

Între timp, spaniolii de la Hobby Consolas au publicat un video de 4 minute în care avem ocazia să vedem gameplay-ul modului multi din The Last of Us. Vizionaţi-l iute, până nu-l scoate careva de pe YouTube!

P.P.S

Sony ne-a trimis acum câteva minute nişte fotografii cu Turnul Eiffel, Notre-Dame şi Versailles ante şi post epidemie de Cordyceps, micoza din care rezultă ciuperca atomică.