log in

Specials

Specials

S.T.A.L.K.E.R. 2 revine in discutie

STALKER2

Acum cca. patru ani, primeam o veste extrem de tristă: studioul GSC Game World era pus pa pauză, iar dezvoltarea lui S.T.A.L.K.E.R. 2 era oprită. O parte destul de consistentă dintre developeri au emigrat către 4A (seria Metrou), iar ceilalți au fondat Vostok Games (Survarium). Oficial, însă, studioul nu s-a închis niciodată…

  • Scris de Ciprian Coroianu
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 3545

Istoria studioului Naughty Dog intr-un documentar de 50 minute

naughty-dog-30-years

Naughty Dog a împlinit 30 ani, perioadă în care a devenit și unul dintre cele mai apreciate studiouri din industria jocurilor video. Da fapt, Naughty Dog are 33 ani, dacă ținem cont și de perioada în care studioul se numea JAM Software, dar asta chiar nu are prea mare importanță. Destinul studioului ce a devenit diamantul coroanei Sony ne este prezentat într-un documentar de 50 minute pe care îl puteți viziona mai jos. Descoperiți istoria studioului povestită de cei doi cofondatori, Andy Gavin și Jason Rubin, primele lor jocuri dezvoltate începând din 1984, mai întâi pentru PC, apoi pentru console. Singura umbră în tot acest tablou colorat, plecarea lui Amy Henning, nu este deloc menționată.

  • Scris de Ciprian Coroianu
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 3465

Quake 3: Arena a implinit 15 ani

quake 3 arena

Pe 2 decembrie, Quake 3 a sărbătorit 15 anișori. În aceeași zi apărea o actualizare pentru Quake Live ce include nouă hărți noi. John Carmack, unul dintre părinții lui Quake se lasă cuprins de nostalgie: ”Nu știu de ce dar amintirea cea mai vie pe care o am se referă la primele faze ale dezvoltării jocului”, a declarat John pentru Bethblog.

  • Scris de Ciprian Coroianu
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 3566

Areal devine STALKER Apocalypse

Areal

La finele lunii iunie, echipa de la West Games compusă în mare parte din veterani de la GSC Gameworld lansa un Kickstarter pentru finanțarea unui sequel spiritual al clasicului S.T.A.L.K.E.R., pe nume Areal. Nu a curs multă apă pe Nipru și proiectul a început să pută: cei de la West Games au avut de dat seamă acuzațiilor virile ale internauților care au remarcat cum scena 3D prezentată în trailerul publicat de dezvoltatori provine din Asset Store de la Unity, pe când West Games pretindea că dezvoltă propriul engine 3D. Mai mult, Vostok Games, echipă compusă în special din principalii creatori ai lui S.T.A.L.K.E.R., care lucrează acum la Survarium, au început să urle pe net că membri echipei de la West Games nu au avut vreodată nicio legătură cu GSC Game World și că Areal, încalcă drepturile de proprietate intelectuală. West Games nu a răspuns satisfăcător, așa că au fost scoși de pe Kickstarter, mai ales după ce au declarat că au primit o scrisoare de la Vladimir Putin, care-i asigura de sprijinul său (na, pagadi!) și după ce trei misterioși backers au injectat peste noapte 25.900 dolari în proiect…

  • Scris de Ciprian Coroianu
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 3502

Jade Raymond paraseste Ubisoft

Jade Raymond paraseste Ubisoft

După 10 ani bătuți pe muchie de lucru la Ubisoft, Jade Raymond și Ubi au divorțat de comun acord. În locul lui Jade vine Alexandre Parizeau, o persoană nu atât de atrăgătoare ca frumoasa șefă a studiourilor din Toronto. Cunoscută încă de la primul episod al lui Assassin’s Creed, la care ocupa rolul de producătoare, Jade Raymond a lucrat apoi la Assassin’s Creed II, Watch Dogs și Splinter Cell: Blacklist în calitate de producător executiv. Trecută și pe la Sony Online Entertainment și Electronic Arts, Jade a ocupat postul de director de operațiuni la studioul Ubisoft Toronto încă din anul 2009, o structură concentrate mai degrabă pe cercetare decât pe dezvoltare. Înlocuitorul său, Alexandre Parizeau, a lucrat la francize Splinter Cell. Fără să ofere detalii despre motivele plecării sale, Jade Raymond a declarant că această decizie este una dintre cele mai dificile din cariera ei și ne promite noutăți despre viitoarea sa activitate. La ce CV are Jade, sunt convins că nu va trece mult timp și un mega studio o să-i facă ochi dulci.

  • Scris de Ciprian Coroianu
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 4795

Unreal Tournament se intoarce?

 

Unreal Tournament se intoarce?
De șase-șapte ani nu am mai auzit vorbindu-se nimic despre Unreal Tournament, mai exact, de la Unreal Tournament III, apărut în 2007. Jucătorii de FPS-uri multiplayer bătrânești știu ce înseamnă UT, mai ales ce înseamnă primul UT și ce fel de gameplay are. Nu vreau să jignesc pe nimeni, dar cred că majoritatea jucătorilor de FPS-uri de azi nu ar fi capabili să reziste măcar 20 secunde într-o partidă cu adversari umani veterani, ca să nu mai vorbesc de bots...

  • Scris de Ciprian Coroianu
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 4884

Primul jucator care deblocheaza toate cele 2.057 achievements in World of Warcraft

Primul jucator care deblocheaza toate cele 2.057 achievements in World of Warcraft

Kotaku ne anunță că jucătorul rus Хируко a reușit să debolcheze toate achievements din World of Warcraft, adică 2.057 cu un total de 21.995 puncte. Și asta nu e tot: dementul de rus a obținut și majoritatea Realm Firsts! Ce înseamnă asta? A reușit să primul care să aducă fiecare clasă de personaj la level 90 pe serverul pe care joacă. Deh, acum metodele prin care a reușit această super-performanță nu sunt chiar fair play-ul întruchipat, dar nici pe miliardari nu-i întreabă nimeni cum au făcut primul milion, nu-i așa? Bine, rusnacul și-a transferat personajele pe un server mai puțin frecventat și le-a cerut prietenilor săi ucraineni... pardon, ruși, să ucidă personajele care erau pe punctul să atingă level 90... Mda, tipic rusesc! Хируко ăsta vrea să atace acum și achievements din Warlods of Draenor la finele acestui an, când va apărea acest al cincilea add-on al lui World of Warcraft.

  • Scris de Ciprian Coroianu
  • Categorie: Specials
  • Accesări: 5334

Log in or create an account